Teendők játék kezdése előtt:

Játékszabályok, feladatok érthető átadása.

Eszközigény: –

Játék leírása:

  • A játékban a fogó a boszorkány, aki, ha hozzáér valakihez, az megdermed, mert a boszorkány kiszívta belőle a boldogságot.
  • A játékosok meg tudják egymást menteni – a megdermedt játékost egy ölelléssel vissza lehet hozni a játékba.
  • A fogócska során vannak várak – ha ketten megölelik egymást, akkor őket a boszorkány nem tudja megérinteni és megdermeszteni.

A játék vége:

A játéknak nincs győztese.

A játékvezetés során figyelni kell:

Ki kell jelölni egy fogót, aki a boszorkány lesz (a játék során 2-3 boszorkány is lehet egymás után). A fogót egy idő után cseréljük le a változatosság kedvéért.

Feldolgozást segítő kérdések:

  • Milyen volt, amikor megérintett a boszorkány?
  • Volt, amikor a társaid megmentettek?
  • Te megmentetted a társaidat a boszorkánytól?
  • Mi óvott meg igazán attól, hogy a boszorkány ne szívhassa ki a boldogságot belőletek?
  • Beszélgethetünk a gyermekekkel a szeretet fontosságáról, hogy milyen jó megtapasztalni, ha nekünk segítenek, és jó egymásnak segíteni.

Kiemelt kép forrása: pixabay.com

Érintett korosztály
10
Résztvevők száma
5
Játékhelyszín
Kültéri
Játék időigénye
20 perc +
Játék helyigénye
Nagyobb hely
Játékvezetők száma
1
Játék típusa
Mozgásos
Programmal fejleszthető kompetenciák
Szociális és állampolgári kompetenciák
Eszközigény
Van
SNI-sek számára megfelelő-e
Igen
Akadálymentesíthető
Igen
Előkészítési ideje
Nem igényel
Baleseti kockázat
Közepes
Megosztás